پارما سرویس

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در کرج با 6 ماه گارانتی

کلیه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در کرج توسط پارما سرویس انجام می شود.
پارما سرویس با بکارگیری تکنسین های مجرب به طور تخصصی در زمینه تعمیر انواع و مدل های مختلف ماشین لباسشویی بوش فعالیت می کند. پارما سرویس طی 15 سال فعالیت ، با ارائه خدمات سریع و با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند و آن ها را راضی نگه دارد.

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در منزل تعمیر برد لباسشویی بوش
تعمیر موتور ماشین لباسشویی بوش تعمیر تایمر لباسشویی بوش
تعمیر (دیگ) درام ماشین لباسشویی بوش تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بوش
تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی بوش تعویض لاستیک دور درب لباسشویی بوش
تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی بوش  

تعمیرکار لباسشویی بوش در تمام مناطق کرج

اعزام تعمیرکار لباسشویی بوش به مهرشهر ، عظیمیه، جهانشهر، باغستان ،شاهین ویلا ،گوهردشت ، دهقان ویلا ،گلشهر ،حصارک ، مهرویلا و…

دلیل انتخاب پارما سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی بوش

– تکنسین ها و تعمیرکاران پارما سرویس  آموزش های حرفه ای دیده اند و با تمام مشکلات و خرابی های ماشین لباسشویی آشنایی کامل دارند.
– تکنسین های پارما سرویس در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی از ابزار و تجهیزات پیشرفته و مدرن استفاده می کنند زیرا استفاده از ابزار جدید درصد خطای کار را کاهش می دهد.
–  لازم به ذکر است که در صورتی که قطعه ای در دستگاه شما نیاز به تعویض داشته باشد، تکنسین های پارما سرویس آن را با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت تعویض می کنند. قطعات یدکی اصل از رخ دادن دوباره همان مشکل جلوگیری می کنند و دستگاه مدت زمان بیشتری را بدون مشکل کار می کند.
– خدمات پارما سرویس همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می شوند. به عنوان مثال در صورتی که ماشین لباسشویی  شما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از تعمیر شدن دوباره دچار مشکل شود، تکنسین های پارما سرویس آن را مجددا بررسی و تعمیر می کنند.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی بوش در پارما سرویس

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی  می تواند با توجه به عوامل مختلفی تغییر کند. یکی از این عوامل که مهم ترین آن ها نیز می باشد نوع خرابی و مشکل ایجاد شد در دستگاه می باشد. به این صورت که اگر مشکلی که در دستگاه ایجاد شده است، مشکل ساده ای باشد و به راحتی به توان آن را برطرف کرد؛ هزینه تعمیر کم خواهد بود.
اما در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات جدی مانند خرابی موتر، برد الکتریکی و غیره شده باشد، هزینه تعمیر مطمئنا بیشتر خواهد بود.
نوع و مدل دستگاه شما نیز عامل دیگری است که در تعیین قیمت و هزینه تعمیر آن تاثیر دارد. ماشین لباسشویی های قدیمی از آنجایی که تولیدشان متوقف شده است و قطعات یدکی آن ها به سختی یافت می شود هزینه تعمیر بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی های جدید تر دارند.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در منزل

بدون شک حمل کردن ماشین لباسشویی تا تعمیرگاه جهت بررسی و تعمیر ، کار راحتی نمی باشد. از این رو بهتر است در هنگامی که ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه می شود از خدمات تعمیر در منزل استفاده کنید.
خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و با استقبال خوبی از طرف مشتریان همراه بوده است.
در پارما سرویس تعمیر ماشین لباسشویی بوش در منزل به این صورت است که شما ابتدا با مرکز تماس می گیرید و سفارش خود را ثبت می کنید. پس از ثبت سفارش ، پارما سرویس یکی از تکنسین های مجرب خود را به محل شما اعزام می کند.
تکنسین در ابتدا شروع به بررسی و عیب یابی دستگاه شما می کند و علت اصلی مشکل را مشخص می کند. پس از مشخص شدن علت خرابی دستگاه و برآورد هزینه تعمیر، در صورت تمایل مشتری تکنسین پروسه تعمیر دستگاه را آغاز می کند.در انتها پس از تعمیر کردن دستگاه، تکنسین پارما سرویس آن را در حضور مشتری تست می کند و از سالم بودن آن اطمینان حاصل می کند.

تعمیر لباسشویی بوش در کرج
تعمیر لباسشویی بوش در کرج

3 خرابی رایج ماشین لباسشویی بوش

1. خراب شدن برد الکتریکی

برد الکتریکی یک از قطعات مهم در ماشین های لباسشویی است که وظیفه آن برنامه ریزی دستگاه و ارسال فرمان به سایر بخش ها می باشد. هنگامی که این قطعه دچار مشکل شود، دستگاه دچار اختلالات زیادی می شود. خراب شدن این قطعه باعث می شود فرمان ها به اشتباه و در زمان نادرست به دیگر بخش های دستگاه ارسال شوند و منجر به مشکلاتی مانند خاموش شدن دستگاه می شود.

2. خراب شدن پمپ تخلیه

خراب شدن و یا مسدود شدن مسیر پمپ تخلیه از مشکلات رایجی می باشد که ممکن است در ماشین لباسشویی رخ دهد. مسیر پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی به طور طبیعی به دلیل وجود رسوبات و کثیفی ها پس از مدتی استفاده از آن مسدود می شود. در چنین شرایطی است که این قطعه ممکن است دچار خرابی و مشکل می شود.
از این رو بهتر است هر چند وقت یکبار مسیر این پمپ را بررسی و آن را به طور کامل تمیز کنید.

3. داغ شدن موتور ماشین لباسشویی

موتور ماشین لباسشویی گاهی اوقات ممکن است به دلیل فعالیت و کارکرد زیاد داغ شود. در صورتی که این موضوع به ندرت رخ دهد مشکلی ایجاد نمی شود. اما اگر موتور ماشین لباسشویی با هر استفاده داغ می شود و دمای آن بیش از حد بالا می رود؛ بدون شک مشکلی در آن وجود دارد که باید مورد برسی قرار گرفته شود. ماشین لباسشویی و یا به طور کلی تمام ماشین لباسشویی ها از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند و دارای ساختار پیچیده ای می باشند. در نتیجه توصیه می شود در صورتی که دانش لازم را ندارید خودتان شروع به تعمیر آن نکنید.

از این رو شما می توانید در هر زمانی که ماشین لباسشویی  شما با مشکلی رو به رو شد و یا عملکرد آن دچار اختلال شد با مرکز پارما سرویس تماس بگیرید .

برای تعمیر لباسشویی بوش در کرج با پارما سرویس تماس بگیرید. تعمیر لباسشویی بوش در کرج در منزل با اعزام سریع تعمیرکار انجام می شود .
تعمیر لباسشویی بوش در کرج توسط پارما سرویس طبق تعرفه های اتحادیه انجام می شود .

تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی

6 ماه گارانتی تعمیر ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *