پارما سرویس

علت ارور E1 در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

ارور E1 در ماشین لباسشویی سامسونگ نشان دهنده مشکلات مربوط به ورود آب به مخزن دستگاه است. در نگاه اول، همه چیز ساده به نظر می رسد، با این حال، دلایل زیادی برای این رفتار ماشین لباسشویی وجود دارد.

دلایل رایج ارور E1 در ماشین لباسشویی سامسونگ

1- آب خانه قطع است .

ماشین لباسشویی سامسونگ اگر در منبع آب نباشد قادر به کشیدن آب نخواهد بود. اگر آب قطع باشد ارور E1 در ماشین لباسشویی سامسونگ ظاهر می شود .
– بسته بودن شیر تامین آب دستگاه
اگر شیر آب تامین کننده آب دستگاه بسته باشد نیز این کد خطا ایجاد می شود .

2 . اشکال در عملکرد سیستم Aquastop

خطایE1 ممکن است نشان دهنده اشکال در عملکرد سیستم Aquastop باشد، مگر اینکه ماشین لباسشویی سامسونگ شما مجهز به چنین سیستمی نباشد. اکثریت قریب به اتفاق دستگاه های مدرن مجهز به دستگاه های مشابهی هستند که از ماشین لباسشویی در برابر نشت محافظت می کنند، بنابراین ابتدا باید آنها را بررسی کنید.

3- گرفتگی فیلتر ورودی

در لوله ورودی شیر ورودی که شیلنگ ورودی به آن پیچ می شود، توری کوچکی وجود دارد. این توری اغلب به دلیل رسوبات آهک و سایر زباله های وارد شده توسط آب مسدود می شود و آب به آرامی از این انسداد خارج می شود. در نتیجه خطای E1 ایجاد می شود.

4- خرابی برد کنترل

اگر خرابی برد کنترل تنها یکبار باشد ، معمولاً پس از راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی چنین مشکلی خود به خود حل می شود و ارور E1 دوباره ظاهر نمی شود.

5. مشکلات سیم کشی و اتصالات

کنتاکت ها اکسید شده یا سیم کشی که شیر ورودی را تغذیه می کند سوخته (فرسوده شده است).
این مشکل نه تنها می تواند باعث ایجاد ارور E1 در ماشین لباسشویی سامسونگ شود، بلکه یک اتصال کوتاه خطرناک نیز ایجاد می کند که نه تنها ماشین لباسشویی، بلکه زندگی کاربر را نیز تهدید می کند.

6- سوختن سوپاپ ورودی

این نقص اغلب با کدهای خطا E1، 4E، 4C و CHE همراه است. دریچه سوخته قادر به باز و بسته شدن نیست، بنابراین خطا در چنین مواردی تقریباً در همان ابتدای برنامه شستشو روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

7- ایجاد مشکلات جدی در بخش الکترونیک دستگاه.

اگر آب وارد برد کنترل ماشین لباسشویی سامسونگ شده یا در معرض اتصال کوتاه قرار گرفته باشد یا نقص کارخانه ای وجود داشته باشد، ارور E1 در ماشین لباسشویی سامسونگ ظاهر می شود . برای تشخیص مشکل در برد الکترونیکی، باید با یک متخصص تماس بگیرید.
برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، با پارما سرویس تماس بگیرید.

تعمیرگاه تخصصی ماشین لباسشویی

6 ماه گارانتی تعمیر ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *